Veelgestelde vragen voor bestellingen
---
Waarom kan ik geen bestelling meer plaatsen?
- De webshop heeft zijn capaciteit bereikt en kan geen bestellingen meer aannemen. Wel kan je op 28,30 of 31 december je vuurwerk kopen in onze winkel, deze is geopend voor losse verkoop. Openingstijden zijn: 28 december van 00.00-03.00 uur en van 09.00-21.00 uur, 30 december van 09.00-21.00 uur en 31 december van 09.00-17.00 uur.
Kan ik mijn bestellingen samenvoegen of het afhaaltijdstip wijzigen?
- Helaas is het niet mogelijk om bestellingen samen te voegen of het afhaaltijdstip aan te passen. Veel bestellingen zijn al verwerkt en staan ingesealed klaar voor transport, waardoor we niets meer kunnen toevoegen of wijzigen. Bedankt voor je begrip!
Waar kan ik zien wanneer ik mijn bestelling moet ophalen?
- Dit kan je terugvinden op je factuur/ afhaalbewijs of in je account.
Wat is het adres van jullie locatie?
Hoe weet ik hoeveel mijn order weegt?
- We kunnen helaas geen informatie geven over het gewicht van je order, omdat we deze gegevens niet van onze leveranciers ontvangen.
Mag ik mijn bestelling op een ander tijdstip afhalen?
- Het is belangrijk om je bestelling op het door jou gekozen tijdstip af te halen. Dit heeft te maken met de maximale hoeveelheid kruit die we op de locatie mogen hebben. We hebben daarom een strak schema opgesteld. Dank je wel voor je medewerking!
Wat als ik te vroeg of te laat mijn bestelling afhaal?
- Kom je te vroeg? Dan is je bestelling waarschijnlijk nog niet op locatie, en moet je even wachten.
- Ben je te laat? Dan bestaat de kans dat je bestelling al niet meer op locatie is, vanwege de toegestane maximale kruit hoeveelheid.
Om problemen te voorkomen, vragen we je vriendelijk om op tijd te komen. Alvast bedankt!